maandag 23 mei 2011

Creabea doen!

Vorige week ben ik samen met moeders naar een workshop bloemschikken geweest.
Het was werkelijk waar super gezellig & het resultaat was prachtig.
Alleen het enige waar ik naar heb gekeken was een schilderij die aan de muur hing daar...
Ik ga proberen om hem zo goed mogelijk te omschrijven (kan echt nergens een foto vinden)

Een groot zilveren doek met allemaal zwart en rose bloemetjes, in het midden van alle bloemen waren kleine glitter diamantjes geplakt.
Aan de zijkanten was met een rolller grote rose strepen getrokken & in het midden een heel groot zilveren hart, gemaakt van veren.

Als ik het nu zo na lees denk ik "HUH?"
Maar echt, het was zoooo verschrikkelijk mooi gemaakt!
Natuurlijk werd ik gelijk helemaal enthousiast van dit ontwerp, dat ik de dag daarna gelijk inkopen ging doen!
Ik moest en zou net zo'n soort schilderij krijgen.
Natuurlijk heb ik ook heel veel elementen van mezelf er in gemaakt; heel veel 3D gewerkt met o.a. kleine roze roosjes, glitter plakband & diamantjes in verschillende vormen en kleuren.
Ik heb eerst een klein doek gekocht om te oefenen, maar ik kan niet wachten om met het grote doek te beginnen (1.50 bij 1.50)

Het resultaat laat ik natuurlijk zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten